Examensarbetet 2009

Så blev det äntligen av. Det fruktade, beryktade examensarbetet. Jag och Fia, min partner, bestämde rätt tidigt att vi skulle skriva tillsammans så när kursen började kändes det så härligt att redan vara en bit på vägen. Efter ett tag upptäckte vi att det var en jäkligt kort bit. Examensarbeten är inte att leka med. Ändå gick det mycket lättare än jag förväntat mig och lyckan när vi fick veta att vi skulle få gå upp med arbetet innan sommaren var obeskrivlig! Det 20-tal böcker vi plöjt oss igenom, dom sena kvällarna alldeles innan, dom 200 liter saft jag skvalpat i mig, de 1000-tals skratten... It was all worth it. :) Så här kommer några av flera 100 bilder.

Enjoy!



Fia, min vän, i egen hög person. Roligare människa får man leta efter.




7 av dom 100 tals cookisarna vi klämde i oss. Socker is the shit!



Fia, här i tredje månaden. NOT! Fias mage efter ett antal cookies!



Hahaha. Äta bör man annars dör man. Hahaha



On my balcony... Vi var everywhere! Det är viktigt med omväxling och
olika platser under ett långt arbete...



Här ser ni några av böckerna vi plöjde oss igenom.

 



Vi genomförde olika experiment för att hålla modet uppe. Här kan ni alltså ser att
Fia är halvt färgblind (blå och svart socka) och att mina fötter är ganska stora. Intressant iakttagelse. ;)



Och såhär trötta kände vi oss ibland. Men kul var det. Tack, Fia för allt kul vi hade!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0