God fortsättning!

Godmorgon och god fortsättning på 2010! Vi spenderade nyår med Carlssonparet hos Louises mamma tillsammans med Louises mamma, hon själv, Jon och hans föräldrar. Vi spelade bland annat absolut överens som var så sjukt kul! :D Vi kom hem kring 5 imorse så jag sov till tre ungefär. Snart ska jag och min karl gå och handla. Vill äta pastasallad med räkor. Yummie! Kändes förresten som att jag åt en elefant igår. Det var länge sen jag åt så mycket godis att jag började må illa. ;) Efter prommisen, som känns otroligt välbehövlig ska vi hem, laga mat och se Bones. Mys! Jag har inte börjat med allt skolarbete än. Tänkte ge mig idag och imorgon och sen försöka sätta igång. Ska verkligen försöka fokusera då så att jag kan plugga några timmar och sen med gott samvete göra andra grejer. Imorgon är det släktträff hos Mattias moster och jag är också inbjuden. Kul, kul! Jag tror att alla syskonbarn till henne med partners ska dit. Nu ska jag släpa med min karl ut i kylan!

Hugs! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0