Godkväll!

Jag har gjort det. Efter år av längtan så har jag äntligen fått ihop en citronmarängpaj. !!!! . Inte för att jag testat förut och misslyckats eller så, jag har aldrig gjort det bara, trots att jag slagit upp det receptet i en massa olika kokböcker. Men nu är det alltså gjort. Halleluja, Grattis och allt möjligt. Nu är det bara att sluka den hel också. ;) Men först ska jag duscha. Karln min har gnällt över att jag luktar konstigt (hans näsa är såå känslig) och när jag bad honom beskriva lite närmare hur han menar, om jag bara luktar konstigt eller dåligt så förklarade han att jag "luktade som en gamling" så då insåg jag att jag kanske ska ta och hoppa i duschen. Hoppas att lukten försvinner då. Fast jag är ju inte så brydd av det eftersom att jag inte känner någonting. ;) Jag glömde förresten att förklara att frisörsalongen där jag var enbart färgar med örter och grejer, alltså inga kemikalier och annat skadligt. Det är därför som jag vågade färga eftersom att jag har så dålig hårbotten. Ljuvligt säger jag bara! Dit kommer jag garanterat att återvända ofta. :D Sen köpte jag en så där borste i svinhår. Nu får jag väl se om den gör underverk. Kanske jag ser ut som värsta hårbollen nästa gång jag går ut... Fick förresten veta att Annikis också färgat håret rött. Jaa, nu är vi redheads together! Sen har Evve skaffat sig värsta Lisbeth Salanders coolfrilla. Så häftigt! :D

Nu blire duschen! Hugs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0