Harvest moon...

Det är bara att inse. Harvest moon har dåligt inflytande på mig. Klev upp tidigt men tänkte sätta mig vid tv:n och spela en liten stund. Det blev ett par timmar. Great! Jag är verkligen beroende för nu händer det grejer. Ska levla upp mitt hus till 5 snart. Sen ska jag göra mitt får dräktigt så att jag kanske får ett svart. HAHAHA vad jag låter nördig hör jag! Men det är verkligen kul. Däremot inte något jag ska pyssla med idag egentligen. Nu ska jag snart sätta igång med skolarbetet. Sen väntar en härlig disk på mig. ;) Tänkte ju pysa ner på stan en stund idag och jag tror ändå att jag ska göra det, solen skiner och det är bara -9. Men då ska jag förtjäna det. Därför ska jag sätta igång med allt skrivande nu! :)



En liten extragrej bara... Ibland önskar jag att jag inte valt att spela som tjej i spelet. Killarna är så tråkiga och sura! Kolla bara på tjejerna här. Mycket roligare! ;) Får väl börja om och spela som kille. Men då lär jag aldrig hinna något. Nej, inte tänka på det nu.

Ha en bra dag allesammans!

Kram /H

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0