Hemma igen...

Hello people!

Så var jag hemma igen! Har suttit på buss mest hela dagen. Dom hade på The reader så jag passade på att se den. Det var dock utan ljud eftersom att jag aldrig lyckades klura ut hur jag skulle koppla in dom (eller så passade kanske inte mina hörlurar... Hmm...) den var hursomhelst sorglig. Men på något sätt ändå positiv. Jag tror att dom hade massa budskap som aldrig uttalades och som jag hade svårt att förstå att dom egentligen ville visa. Det kan jag irritera mig på ibland. Varför ska allt vara så invecklat? Att man måste läsa mellan raderna?

Jag har tagit en långdusch alldeles nyss då jag kändes mig städsmutsig sen igår och sen ressmutsig av idag. Jag hade tänkt slänga ihop en sammanfattning av 2009 i bilder så jag ska försöka fixa det ikväll eller imorgon. Nu måste jag göra något att äta. Sedan blir det mer Bones. Vad jag har saknat det!

Hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0