Hjärntrött.

Så var det slutpluggat för idag. Har suttit här mest hela dagen. Har väl i och för sig varit på bibblan en sväng (med bilen) och faktiskt hunnit tvätta lite men mer än så har jag inte rört på mig (om man inte räknar fram och tillbaka mellan toan ;). Imorgon kan det hända att jag åker till Älvsbyn. Jag vet fortfarande inte eftersom att jag känner att jag borde plugga. Samtidigt vill jag ta ut nosserna så att dom får springa lite och träffa familjen det var så länge sen känns det som. Jag får väl se hur jag gör. Har ju torsdag på mig också att plugga. Då ska förresten jag och karln min åka och se Storstryk någonstans. Kul! :D En anledning att klä upp sig lite. Känner mig lite slafsig efter att bara sitta i mina innekläder (läs: stor t-shirt). Sen, på lördag tar jag min examen! Då blir det ytterligare lite uppklädning, och framförallt: mat och gooodis! :D Yes!

Nu måste jag ner till tvätten och sen hoppa i duschen. Jag och min man ska se någon film vi har hyrt och jag ska gotta med smoothien som är kvar. :)

Hugs! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0