It's an early mornin´.....

Godmorgon allesammans!

Jag lyckades masa mig upp före tuppen idag och insåg snabbt att om jag skulle sätta mig vid tv:n för att liksom vakna till så skulle min planering redan vara åt skogen och jag skulle fastna där mycket längre än jag tänkt. Så nu har jag slagit mig ner vid datorn. Fortfarande har jag inte satt igång med det jag egentligen ska göra, men jag sitter åtminstone på rätt plats. ;) Har börjat rota i alla bilder från 2009 och insett att dom är jäkligt många. Jag skulle kunna ha en utställning! Hahaha ;) Så jag har tänk göra ett inlägg för varje grej jag vill visa som hänt under 2009, dom ryms inte i ett inlägg och så får jag möjlighet att visa er flera bilder också. Har tänkt börja med mina och Fias crazy pictures från examensarbetet. Dom kommer upp snart. :)

Hugs /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0