Jag är en liten kanin...

...liten, men ovanligt fin. Öronen mina är långa och fina och viftar som öronen ska. Vift, vift.

Är det någon som minns den låten? Jag fick värsta nostalgiflashbacken inatt då jag och Maria satt och friserade hennes lilla Rally (en dvärgvädur med angora i sig). Efter ett tag märkte vi att Rally krympt till ungefär halva sin storlek så han får vara bäbis igen! Jaa! :D Och i takt med att pälsen föll så blev han mer pigg och flyfärdig. Jag vill också kunna ha djur inomhus! Vi firade hursomhelst vår frisering med massa gott fika. Innan det dammsugade vi oss och använde bruntejp som klädroll. Skitasmart! Sen åkte jag, som var chaufför till gullet och hans kusin ikväll och hämtade dem från sportbaren. Vi skjutsade hem rarings kusin och i bilen påväg hem ville jag berätta om allt hår jag träffats av under kvällen för puddingen...

Jag: Jag tror jag fortfarande är hårig...
Dövis: ...
Jag: Vi fick använda allt möjligt för att få bort det. Vi dammsugade och använde tejp.
Dövis: TEJP!?
Jag: Ja, bruntejp.
Dövis: BRUNTEJP!!?
Jag: JA!
Jag: Men vad gjorde ni egentligen? skulle ni vaxa kaninstackarn!!?

Tidigare idag, eller nu är det ju igår (lördag) så var jag och gullet på kusinträff hos hans moster. Det var kul! Jag blev självutnämnd lekledare vilket innebart att jag sprang omkring mest hela tiden, gömde barn inför kurragömma eller hasade fram eftersom att dom höll fast mina ben. Det var riktigt, riktigt roligt. :D

Jag har förresten börjat drömma mardrömmar från Bones. Har jag sagt det? Så jäkla läskigt! Tror jag ska dra ner på det ett tag... Jag tål visst ingenting. Hursomhelst, nu måste jag snart hoppa i säng min karl snusar redan gott. Jag tänkte se lite på the proposal innan jag går och lägger mig så att jag får fnissa lite i tystnad innan det blir att sova. Sen, måndag... Då sätter allvaret igång. Här ska pluggas! :D

Sov gott allesammans! Hug /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0