Onsdag.

Howdy!

Det blev inget Älvsbyn idag. Insåg att jag har så mycket att göra att jag bara rastlös skulle gå omkring hemma i Älvsbyn och oroa mig för allt jag måste göra så jag ska ta och jobba hårt idag så att jag kan fara nästa vecka istället. Jag kommer ändå träffa alla på lördag. Yey! :D Ska lyxa till det och ge mig någon timme på stan imorgon och leta efter något jag kan ha på mig på examen. Egentligen har jag nog om jag tänker efter men det var länge sen jag köpte något. Jag är såååå sugen på en hatt från MQ men eftersom att den kostar 500 spänn kan jag nog glömma det. Tänk dessa kläder en ljummen sommarkväll... Mmm.
































Nu ska jag gå och steka några ägg och sen sätta igång med plugget!

Hugs /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0