Så bär det av till björkarnas stad...

Hej på er!

Vi står just nu med armarna i stora svarta soppåsar och packar för fullt för att få med oss allt ner till Umeå och som ska göra Saras rum lite mer hemtrevligt. Jag var med förra gången också, både i upp och nerpackningen ur det förra rummet. Det är speciellt. Det är kul. Jag gillar Umeå. Förhoppningsvis stannar vi vid den där macken som ligger brevid min älskade osthyvel så att jag får pulsa ut och krama den lite igen. I've missed it! Måste verkligen lägga ut foton på den... Ni får påminna mig, den är helt fantastisk. :)

En tydlig indikation på att jag inte riktigt har alla getter hemma just nu hände igår då jag hittade mitt nya bankomatkort som jag inte hittat men som jag vetat att jag fått (men inte vetat vart jag lagt det) så jag har varit utan pengar ett bra tag i väntan på ett nytt. Ännu mer irriterande har mitt nya bankomatkort nytt nummer och allt så jag måste in på banken nån stans längs vägen idag för att aktivera det. När jag skulle rensa plånboken för att den knappt går att stänga (jag älskar kvitton=minnen=sjuktfetplånbok) vad tror ni att jag hittar då? Jo, mitt nya kort! Hur kan jag vara så trög att jag inte letar på det mest logiska stället? Antagligen för att jag inte är logisk. ;) Så jag vrålade ett bra tag åt min egen dumhet och klippte sen sönder kortet i mikroskopiska bitar. Sen kändes det lite bättre. ;) Hahaha vad knäpp jag är.

Sen, mot bättre vetande, satte jag mig vid datorn vid elva. Satt och skräpade där till halv 2. Smart Hanna, och du som ville köra idag! När jag zombieaktigt kom och satte mig vid matbordet gick det upp för mig att jag inte inger ett särskilt säkert intryck (och säkert inte är någon bra förare eftersom att det känns som att jag lämnade hjärnan i sängen). Så mamma får nog köra dit i alla fall så får jag ta igen lite sömn. :)

Nu ska jag ut till dunbollarna (nosserna) som väntar på mat och vatten och sen bär det av till björkarnas stad. :)

Kisses! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0