Sojakorvar...

Nu står sojakorvarna och värms upp på spisen. Ikväll är det lets dance om jag inte har fel! Ska snart gå och joina min karl i soffan. Som alltid har jag suttit och drällt här längre än jag borde men nu har jag koll på nästa kurs böcker och sånt. Härligt! :) Vem blir inte intresserad över böcker såsom lusten att skapa eller  Att känna rörelse. :) Jag mår förresten bättre nu, tack alla ni som frågar! :) Har fått lite existenskris samtidigt som allt annat känns det som. Frågor som vem är jag? vad vill jag? vad ska jag göra när jag är klar med skolan? och så vidare, har snurrat runt i huvudet och nu har dom landat lite känns det som. Jag har fortfarande inte något svar på frågorna men jag känner mig lite lugnare. Det är okej att inte veta hur allt kommer att bli. Det får jag ta som det kommer. Och så att försöka tänka positivt, det måste jag fortsätta att påminna mig själv!

Försökte precis förresten övertala karln att se lets dance senare med mig men han mutade mig med ost och kex så jag får väl se hur det blir. Mys i alla fall och det är huvudsaken. :)

Kom precis att tänka på när jag, SteveO och JullanBullan åkte till storforsen för att jag skulle fota (i -30)

Jag: Nu måste jag köra försiktigt när jag har mina skatter i bilen.
SteveO: Ja, din kamera.

Hahaha jag fick förklara att det minsann inte var kameran jag syftade på, utan syskonen. ;)
Nu blire mat! /H


Kommentarer
Postat av: Moa

Hihi ja du får sprigna och köpa ingredienser! ;D Den är ju så sjukt god! Okej, det lät jobbigt :S Förstår det, du får berätta om du orkar/kan/vill. Kramar

2010-01-16 @ 19:14:33
URL: http://maaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0