Sommaren 2009

Så har vi kommit fram till min sommar 2009. Blev ju en paus på fotosammanfattningen av 2009, men nu är jag igång igen! :) Sommaren 2009 hade jag sett fram emot skulle innebära jobb, lata varma dagar, mer jobb, lite ledighet och jobb. Det blev mest ledighet den sommaren. Jobben gick till andra och jag lyckades skrapa ihop omkring 14 hela arbetsdagar under hela sommaren tror jag. I år ska det bli andra bullar! Och då kommer jag ju att vara färdigutbildad så jag hoppas att jag får fler erbjudanden. :) I början av sommaren kände jag mig helt slut, fysiskt och psykiskt. Efter en lång examensskrivningstid med lunginflammation under praktiken och järndropp i mängder så var det härligt att äntligen bli ledig.  Jag skrev en lång lista på allt jag skulle göra under sommaren och tyvärr är den bara halvt överkryssad. Det finns mycket grejer kvar att göra! så jag får spara det till nästa sommar och vissa saker kan jag sätta igång med redan nu. Men vad gjorde jag egentligen under sommaren?:) Nu när jag tänker efter har jag svårt att komma ihåg några klara minnen från den tiden. Men några foton lyckades jag allt skrapa ihop...








Jag: Såg ett hus brinna ner till grunden på typ en timme (okej, det var inte sommar då, det var på valborg), solade en hel del, umgick med mina gosiga syskon, såg Digiloo i storforsen (kan ni se vem "kvinnan" är? ;), var på fest och badade i midnattssolen, fotade fårskallar som sedan rymde (hela flocken... gissa vem som skämdes?), åkte själv till storforsen och fotade (love!)... Sedan har jag inte med det här men jag umgicks såklart med skäggo och en massa goda vänner. Det var en bra sommar. Det var den! Och denna ska bli ännu bättre! Yes!

 Hugs /H 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0