Storstryk

Efter glasnudlar och stora vita block som måste varit tofu på Thai garden så sprang vi mätta (eftersom att vi varit så sega att ta oss iväg) och belåtna till Norrmalmia där Storstryk spelade. :) Det var värsta draget! Dom har jättefina rösten akapella. Eller vad är det man säger? när de enbart sjunger utan instrument runt om (då och då alltså, det är inte så hela tiden). Jag kunde inte låta bli att kolla på en av killarna i bandet som stod och halvt headbangade i OTAKT! Det var småirriterande samtidigt som det såg så kul ut. Men dom var skitduktiga allihopa. Detta var min favoritlåt (som dock har spelats in av någon annan vid något annat tillfälle. Tyvärr är det KASS ljudkvalié, men ni får se och njuta av det ni kan.)



Men när jag letade på Youtube upptäckte jag att även Queen gjort en versionen av låten de spelar (bohemian rhapsody) och inget slår ju liksom dom, men Storstryk satsade järnet och klarade det ändå galant. :)



Nu är det sängen som gäller. Kursstart imorgon = upp tidigt och sen lunchbuffé på Exotic! har kommit in i en nudelperiod nu. Yum!

Sov sött allesammans! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0