Teknarkare

Jag undrar hur många koppar te jag druckit idag och hur många gånger jag gått på toa... Det var 10 timmar och 18 minuter sen jag skrev sist. Sen dess har jag hunnit:

- Göra hallonsmoothie. Gott som tusan.

- Köra ner på stan och fixat med mitt bankomatkort. Pengar. Äntligen. Yes! (Jag har dock gärna haft mer... ;)

- Fyllt på busskortet till Luleå (över 700 spänn för 10 resor. Herregud.)

- Tagit hål i öronen (JAAA och AAAAAJ! "det känns som ett myggbett". Jo tjena, det var en jäkligt fläskig mygga isåfall. Så nu pryder små, silvriga stjärnor mina öron. :D)

- Pratat i telefon. (Lääääänge, jättekul att bara flumma. Inte bra för skolarbetet däremot, men jag pratade samtidigt som jag lagade mat. Det var åtminstone bra)

- Fått stötar i öronen av mitt headset. Shit. Bara inte min lilla hjärna nu grillas. Jag behöver den till skolarbetet. Jag visste ju att det var trasigt men inte så trasig! Det är inte skönt att få knäppar i öronen. Nu blir det att köpa ett nytt!

- Diskat och lagat pastasallad. Yum. :)

- Spelat Harvest moon (skit också, varför ska jag dras dit hela tiden!!!? Jo, för att in struts är vuxen och numera går att rida på och att jag måste levla upp mitt hus till 5 för att se om det händer något speciellt!)

- Glömt att låna böckerna till kursstarten på fredag (får gå en prommis ner och fixa det imorgon).

- Inte hunnit min fotogrej om 2009. Skjuter upp det tills imorgon.

Nu har min karl kommit hem efter 4 timmars extrajobb. Så vi ska sätta oss och se Bones med popcorn och hallonsmoothie. Och jag är fortfarande inte klar med skolan. STRESSSSSS! Men det ska nog gå. Imorgon... DÅ JÄKLAR! :D

HUgs /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0