Thursday!

Goddagens!

Hade tänkt skriva igår och i förrgår men det blev icket så. I tisdags, alltså i förrgår, fick jag migrän precis efter våran redovisning. Flimmer på vänstra ögat som gjorde att jag inte kunde se ordentligt. Så jag knaprade några alvedon, halvsov mig igenom några redovisningar och åkte sedan hem för att spendera resten av dagen i soffan. Hade fortfarande känningar i skallen igår men det gick ändå bra. Idag har vi haft våran sista gruppträff, vi var här hos mig och jag hade lyckats fixa en fyrkantig tårta. Att det var sista gången kändes verkligen. Jag har haft så frukterligt roligt med denna grupp! Åå, vilka minnen jag har! Jag hoppas verkligen att jag har chansen att komma i en ny, bra grupp. :)

Imorgon bär det av till Umeå. Skönheten från det belgiska landet har kommit hem och ska möblera sin nya lya i Umeå och självklart ska jag med och krama den enorma osthyveln som står längs med vägen. Kanske ska jag sova en natt också och ut och röja, men vi får se hur det blir. :)

Känns vemodigt att kursen är slut nu, vad jag tjatar om det! Men det känns. När våran lärare skulle avsluta dagen så stod hon och grät lite smått. Så söt kvinnan är! Sedan läste hon upp en dikt om att vi aldrig är ensamma och det kändes så passande och perfekt. Det behövde jag höra. Nu går ju dom flesta av mina klasskompisar ut och jag fortsätter. Det är nog därför det känns skumt också. Jag kommer inte att träffa dom i korridoren eller fiket osv. Men det finns ju många andra sätt att hålla kontakten och vi kommer säkerligen att träffas ute "på fältet". Ja, det blir bra det här. Jag måste verkligen träna på att fokusera på det positiva. Hanna... Tänk POSITIVT!

HUgs /H


Kommentarer
Postat av: Elle

Du är så fantastisk, systersyster! Och du har börjat skriva så bra! Jag älskar dig. <3

2010-01-14 @ 16:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0