Tuesday

Godmorgon allesammans!

Jag har inte orkat masa mig upp förrän nu. Varför jag är så trött kan vara ett tecken på hur oerhört otränad jag är då vi körde järnet på dramat igår. Har dock inte känt av någon träningsvärk. Good. :) Lunchade förresten med Marie igår och åt sushi för första gången. Det var gott och väldigt salt. (Me like!) inte alls som jag föreställt mig. Nej, mer sushi ska det bli! Det blev förresten ingen långdag på skolan. Jubel, jubel. Fick ta 3-bussen hem, så jag hann ligga och lata mig lite innan det blev dags för matlagning. Gjorde bönröra (eftersom att jag inte orkade i helgen) och pastasås bestående av champinjoner och soltorkade tomater. Yummie. :) Idag står veg. sillsallad på schemat. Det är så fruktansvärt gott. Om någon vill kan jag lägga ut receptet. :) Jag har alltså ingen skola idag. Eller, det har jag väl alltid då det alltid finns något att läsa, skriva och så vidare. Så idag lägger jag allt krut på att bli klar med uppgifterna från förra kursen som hänger kvar. Oj så skönt det ska bli när jag fixat dom och slipper mala på om att jag ska göra dem. För idag ska det bli av! Mitt mål är att bli klar med 2 av 4!

Så efter lite te sätter jag igång!

Jag och skäggis såg förresten nyaste Wallander igår, det var en av dom bättre. Gillar ni Wallander ska ni absolut se den. :)



Ciao! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0