Vardag.

Så var jag tillbaka i vardagen igen. Om än lite halvnärvarande tog jag mig igenom en hel pluggdag med gruppen. Det är tur att dom är så härliga. För man kan bara inte låta bli att skratta och sakta men säkert tinar man upp. :) Imorgon har vi redovisning. Har två sketcher som vi ska redovisa då jag spelar lilla Lisa och Anna haha ;) det blir spännande. Har tittat på schemat för vårens kurs och det verkar helt underbart! Mycket lektioner visserligen men lite arbeten. Halleluja! Det är så det ska se ut. För lektioner som innefattar bild och drama har jag verkligen inget emot! ;) Jag har däremot tusentals (känns det som) uppgifter jag fortfarande inte gjort klart på grund av allt som hänt så jag ska ta det med mina lärare så att jag kan lämna in senare, det finns inte mycket annat att göra. Börjar först den 22:a så jag ska försöka skriva klart alla uppgifter och försöka hinna ha lite ledigt innan jag börjar igen.

Jag har förresten återigen sträcksett Bones and I love it! Bara ligga och värma mina fossingar på hetingen i soffan. ;) myyyys! :D Vi ska göra likadant ikväll och med popcorn som sällskap. Men först kanske jag måste skriva ner vad det egentligen är jag ska säga imorgon. Då, imorgon blir det förresten att äta ute. Skaldjurspasta HERE I COME! :D Tack, förresten, för alla kommentarer. Jag blir så glad! Tack! :D

Kisses /H


Kommentarer
Postat av: Moa

Vad har hänt? :O

2010-01-13 @ 09:30:17
URL: http://maaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0