I'm alive!

Hej allesammans!

Vill bara kika in och upplysa om att jag inte alls dött, varken av choklad eller något annat. Jag lever! Och jag ska bli duktigare på att uppdatera. Just nu är jag bara i en fas när jag är ute hela tiden. Någont mycket annat gör jag inte. Jag och lillasyster Sara funderar på att genomföra en fjällvandring. Vi får se när, var och hur. Men det känns spännande. Äventyr. Here I come!

Jag och Julius har förresten haft intressanta konversationer på sista tiden. Idag fick jag höra detta:

Jag: Julia, det regnar (det regnar och vindrutetorkarna är påslagna)
Julia: (tittar sig omkring, alldeles förvånat) Neej! Varsdå!?
______________________________________________________

Julia: (tittar sig i spegeln) Jag har ett ganska perfekt bett och inga sneda tänder... (hon tittar menande på mig)
Jag: Tack så mycket, Julia!

Nu hinner jag inte med mycket mer, ska åka till Umeå alldeles strax. Återvänder redan imorgon.

Må naturen vara med er. HUGS! /H

Kommentarer
Postat av: Maria

Hihi, äventyr är bra, vill också äventyra oftare! Kanske lyckas hänga med dig en snabbis till Umeå någon gång i sommar om det är okej med dig och din syster! Måste ju se staden innan jag flyttar ner liksom :)

2010-06-07 @ 20:07:53
URL: http://shoeshines.blogg.se/
Postat av: Anonym

Choklad är aldrig fel. :P

2010-06-09 @ 18:29:48
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0