A moment of brightness...

Kände mig riktigt pigg och vaken i skallen (not) klockan 5 imorse då vi masade oss upp för att jag skulle hinna med tåget hem. Därför gjorde jag flera intressanta iakttagelser...

Jag: Sara, har du tänkt på ordet tights. Det är ju som för att dom är tajta. Du vet. Taaaajts!
Sara: ...

Lite senare...

Jag: Alltså hon i how to lose a guy in ten days pratar ju typ som skånska fast hon pratar amerikanska. Amerikansk skånska. Och jag som har tyckt att jag inte hör skillnad på olika dialekter i amerikanskan.
Sara: Nej, inte jag heller.
Jag: Alltså, när man pratar om Amerika... Visst menar man USA då?

Ännu lite senare:

Jag: Tåget är tydligen för senat. Jag kom på att... tänk om det skulle få punka!

... Jag skyller allt på min sömnbrist. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0