Godkväll!

Sitter här och nördar och laddar min ipod med nya, fräscha låtar. Eller nya är dom väl inte, men jag har inte lyssnat på dem på länge. Det blir Bon jovi, Cyndi lauper, Bruuuuce, Gun's and roses och en del andra. Häärligt! Då har jag något att lyssna på imorgon när jag åker till Piteå. Först ska jag träffa Evve, fika och mysa, sen ska jag till Maria och hjälpa till att klippa hennes lilla rufsiga kanin och bli bjuden på middag! Gottgottigottgott. :) Nu ska jag och Sara försöka hinna se något på tv innan det bär av till sängen. Jag var förresten hos Elin idag och fikade DELUXE! Vi åt supergoda morotsmuffins med go glasyr och doppade frukt i mörk choklad. Hääärligt! :D

Huggis! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0