Goodmorning Homies!

Upp tidigt idag. Har faktiskt skola (!!!) och som ni ser nedan gjorde jag klar all städning igår. Hurra för mig! :D Okej. Jag måste erkänna att jag slängde in det allra sista, småpinalerna jag inte visste vart jag skulle sätta. Ska fixa det idag. Igårkväll försvann jag förresten iväg med Sara the green bean till en gemensam kompis där vi pratade bort ett par timmar. Kul, kul. :D Vad ska ni pyssla med idag pussgurkor? Jag antar att det blir en halvtidig dag för mig idag. Hemma typ 3-4 så det är heelt okej. Kul att åka till skolan också och träffa lite folk. Hoppas att ni får en bra tisdag! Det tänker jag försöka ha. :D

HUggggs! /H




Kommentarer
Postat av: Victoria

Hittade just till din blogg, vilket gjorde mig lite glad. Och du är ju så himla söt! :)

(ps, sjukt fint melonörhänge!!)

2010-03-23 @ 18:50:44
Postat av: Hanna

Taack Victory! Jag kan bara säga detsamma, snygging! :D

2010-03-23 @ 21:14:35
URL: http://yellowtooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0