Home again.

Så är jag hemma igen alltså. Igår blev det fruktdipp i choklad. Herregud så gott det är. Ni som inte har testat - gör det! Frågar ni mig är päron, banan och apelsin godast att dippa med och självklart ska det vara mörk choklad, då smakar det ordentligt. :) Vi körde lite godis också som vi försöka grilla över värmeljus men dom blev mest lite svedda och bara lite varmare. Men gott var det också! :D När jag hoppade av tåget imorse slog det mig förresten hur sjukt mycket snö här. Älvsbyn slår allt!



Vi körde även kesella med lot of vanilla in. Det funkar jäkligt bra det med. Gärna tillsammans med chokladen. Åå nu blev jag sugen igen! Ska gå och äta mer myrstackar(e). :D



Det här är den bistra verkligheten. Så sjukt mycket snö. När ska allt vara borta? I juni? Och jag som hade övertalat mig själv om att våren inte alls var långt borta... ;)

Vad ska ni göra idag? Jag ska få järnpåfyllning och sen försöka snöra ihop ett arbete som ska vara inne senast onsdag. Hoppas att lusten faller på så att jag pysslar lite också. :D

Krams /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0