Home again

Så var vi hemma igen. Khoma var jättebra. Jan, sångaren gav en så mycket energi eftersom att han är halvgalen på scen. Svetten yrde om honom bokstavligt talat. Vi gick hem från stan, en sträcka på några kilometer och jag som hade högklackat. Aj, aj mina fötter kan jag säga och så var det jääkligt kallt också. Men tillslut kom vi fram. Upptäckte nu när jag tvättade fötterna (mina skor färgar dem svarta, not nice) att jag har blivit alldeles skinnflådd på tårna av skorna. Det kände jag inte tidigare. Dom var väl så bortdomnade. ;) Imorgon ska vi sova ut och sen göra stan. Sen, på kvällen blir det kanske festande hos en kompis till lillasyster och därefter UTGÅNG. Vilket betyder dans, dans och mer dans! Ska spana efter någon ny, fräsig festgrej på stan att ha på mig. Och bikini ja, det får jag inte glömma! Hips vips är badsäsongen i full gång och så står man där utan någon. Fast att den plötsligt skulle komma snart är ju inte särskilt troligt, det snöade för fulla muggar i både Piteå och Skellefteå. Jag säger det igen: Jag är LESS PÅ VINTERN! Men nu ska jag ta och gosa ner mig under täcket och drömma om sommaren och allt jag vill göra. Här får ni ett pics av mig nu ikväll på nya håret, det är mycket rödare i verkligheten men min mobilkamera is bad. ;) Sov så gott allesammans!

Krams /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0