Kväll.

Godkväll!

Är mätt i magen efter gomiddag och lite godis på det. Jag hann till Sara the green bean för en snabbpromenad mellan hennes lägenhet och garaget där alla bilar står (dvs. 20-30 meter) vi hann runt ganska många varv innan hon blev hämtade av sin motha och fortsatte att prata där vi slutade igår. Vi kom på kloka saker som att bikini är snyggast att ha på inomhus då ljuset gör att man ser alldeles mjuk och gosig ut. Sen spanade vi på en av hennes grannar i bästa spinkarstil. ;) Vi kom överens om att skaffa walkie talkies och ge oss ut på äventyr i sommarnatten (när nu den infinner sig) jag ser redan fram emot det. Sedan traskade jag hem. Shit vilken temperaturskillnad det är mellan dag och natt! Självklart kom jag på att jag skulle gå in från baksidan som är full med snö och fick ett kilo i brallorna och skorna men det var lite kul att pulsa och ramla tills snön började smälta i skorna, då var det inte lika roligt längre.

Usch vilket meningslöst inlägg känner jag, eller meningslöst och meningslöst, mer ointressant kanske. Men jag hade i alla fall kul. :D Nu ikväll kring 11 blir det Beckfilm med mamma och syster. Jag tror att den heter "det sista vittnet" eller något, det blir mys. Gunvald levererar alltid. :D

Nu ska jag gå och knapra i mig lite mer gowdis. :)

Sov gott everybody! <3

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0