Längesen nu...

Det känns som att tiden går långsamt och snabbt på samma gång. Vardagarna flyter liksom ihop och vips är det helg på helg på helg. I like it. Jag har varit och våldgästat lillSara i Umeå i en hel vecka och återvände hem idag. Vi har haft det fantastiskt kul och pratat, pratat och pratat. Eftersom att vi båda har varit med om liknande situationer ungefär samtidigt känner jag att vi förstår varandra på ett sätt som andra kanske har lite svårt med då de inte har samma känsla i kroppen. Sen har vi ätit godis hela veckan. En bra terapi och hungersdödande grej. Inte nyttigt kanske men gott! Vi har varit ut och skakat på våra bodys också och lillalillasyster kom även och gjorde stan med oss i fredags, det var jättemysigt. Är ledig från allt vad skola heter nu, inte självvalt utan det är bara så. Lyckligtvis. Jag försöker att göra saker som får mig att må bra, som gör att vardagen känns mer uthärdlig. Därför har jag återupptagit ett nytt beroende:



Robin Hood! Åå vad den serien är lättsam och bra. The most sexy nasty beast är tyvärr inte med. Guy. Grr! Och bara för att han inte fick vara med på gruppfotot får ni här en helbild av enbart honom. Enjoy!



Alltså... jag skulle kunna äta upp honom!

Nu skriker sängen. Kom, Hanna, kom! Så det är väl bäst att jag gör den till viljes. ;)

Kramar! /H

p.s. har insett att jag ska fortsätta med mitt pysslande också, det gillar jag så det ska jag ta mig tid att göra. Har nya örhängen på G + fått tag på lite ull, så nu blir det att tova av! :) d.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0