Mitt skapande...

När andra saker förändrats och flutit bort har jag återupptagit mitt pysslande och skapande med nya krafter! Känns så härligt. Det här ska jag fortsätta med. Jag mår bra av det känner jag. Så här kommer det lite foton. :)



Ni minns väl Gilbert? Här är han inte klar. Jag funderade om jag skulle göra honom lite vampyraktig. Här är resultatet:



Här har vi Gilbert och hans lilla kompis, fåret Lichtenstein. :) Dom bor i telådan bakom.

Sen har vi lite örhängen...



Har gjort fler, men har enbart använt dessa. Dom kanske ser stora och klumpiga ut men eftersom att dom är av tovad ull är dom superlätta! :) Har blivit beroende av melon också på sista tiden så det passar bra. :)

Slutligen...



Har vi lite nytt material från Tiimari som jag handlade i Umeå då dom hade utförsäljning. Så det ska bli fler örisar av detta! Måste dock fundera lite över vad jag vill göra. Dom färgade arken är filt i olika tjocklek. Lätt att klippa och lätt att bära. Bra, bra. :)

Nu ska jag gå och fortsätta svettas. Det är hur varmt som helst här. Chokladen på bordet smälter bokstavligt talat. ;) 

Tjao! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0