Oh, I'm falling!

Så fick man spela galen påskkärring igen, vi körde våran generalrepetition idag. Heter det så? Vi hade inte med oss riktigt alla grejer så vi fick improvisera en del. Greta hade hittat en lång planka ala "jagharlegatihavetihundraår" som fick tjäna som kvast. Tyvärr var vi så våldsamma att den gick av. Så nu har vi en mindre "kvast" (dvs den längre biten) men det funkar nog lika bra. När vi skulle spela upp scenen där "kvasten blir galen" halkade jag såklart och landade på höften jag inte slagit tidigare så nu är den också svullen. Hahaha ;) Blev alldeles svettig också eftersom att vi lagt in dans i början, men det blir bra detta! Vi får in slöjd, dans, drama, musik och grejer i vår teater. Önskar nästan att vi kunde filma grejer så att ni kunde få se. Det är sjukt kul. Måste bara komma ihåg att Greta heter Hilda och inte Greta alltså. ;)

Nu ska jag snart börja dra mig mot bussen, ska hem två och få dropp när jag kommer fram. Resten av dagen, eller åtminstone en del av den tänker jag försöka spendera ute om det blir lite varmare. Tänk, snart är våren här! Ska förresten kolla upp vilka coola kurser man kan läsa i Umeå. Bara för att jag är nyfiken *host* ;)

Skulle ju förresten ladda upp lite goa danslåtar idag, det höll jag på att glömma. Får göra det när jag kommer hem. Idag kommer senaste Wallander ut också tror jag. Great. Då vet jag vad jag gör ikväll. :) Ska förresten be mamma göra mig till ett rödare redhead också. :D

Kramar till er alla! /H





P.s. ge mig ett sånt här ägg från bluebox.se så blir jag glad! :D d.s.


Kommentarer
Postat av: ia

Ååå, så sött ägg, jag måste försöka göra ett!

2010-03-24 @ 14:03:50
URL: http://shoeshines.blogg.se/
Postat av: MARIE

hehe har en bäbis här vid datorn som gr det svårt att skrIVAP :P heheh

Men det låter jättekul iaf den där kursen du har! och älskar verkligen ägget! coolt!

hihi Kramar!

2010-03-24 @ 16:19:26
URL: http://sutekidane.blogg.se/
Postat av: Hanna

Marie: Vem är det som skrev? Var det Kailee som ville knappra lite? :) Jag älskar också ägget! Och kursen! det är skitakul!! :D



Ia: Om du lyckas göra ett ägg... Lär mig sen! :D

2010-03-25 @ 00:07:02
URL: http://yellowtooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0