Röttröttiröttrött!

Nu är färgen på G! Sitter förvisad i en gammal handduk vid datorn i väntan på att färgen ska verka. Fick veta av mamma att jag inte får duscha på 2 dagar efter färgningen för att den riktigt ska fastna. Och jag som ska ut på fredag och lördag. Toppen, då kommer folk att fråga runt vem som varit i ladugårn'... Men det gör inget, det luktar fränt men rätt gott. När man vänjer sig. ;) Får inte heller göra några plötsliga ansiktsrörelser just nu för då rasar det ner röda smulor överallt eftersom att jag även färgat pannan en del. Dock inte med flit. ;) Funderar om jag ska fortsätta se Australia. Hugh Jackman är hot! Ja, så får det bli. :D

Krrams! /Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0