Söndaag!

Goodmorning sunshines! :D

Man vaknar upp, får höra av lillasyster att det är sommartid (ni har väl ställt om klockan?) tittar ut och ser värsta snöovädret. Toppen. Absolut toppen. Men det gör inte så mycket då vi har spenderat dagen inomhus och sett serier via internet (sex and the city, the vapire diaries, the mentalist osv.). Ikväll blir det chokladdippning med frukt och läskig film (Hide and seek) förmodligen droppar det in några kompisar till Sarapara också så kan vi skrika ikapp. ;) Nu hör jag att vi kanske ska försöka oss på att baka något också. Ja, vi får se hur det går. :D

Vad gör ni idag?

Upptäckte förresten att jag kanske har varit lite väl oshysst mot mina knän när jag har spelat teater och dansat. Det är ingen vacker syn! ;) Men då skulle ni se det jag har på höften...



Nu ska vi fortsätta se. Have a nice sundaay!

Hugs //H




Kommentarer
Postat av: Lixy

Det där ser inte speciellt skönt ut...

2010-03-29 @ 12:06:17
URL: http://lixy.blogg.se/
Postat av: Hanna

Konstigt nog känns det inte så mycket. Jag är inte så känslig när det gäller mina knän. Höften däremot... Aj, aj, aj! Kände mig som en gammal tant efter att jag slagit den. Gick omkring och haltade i någon dag. ;)

2010-03-30 @ 09:52:21
URL: http://yellowtooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0