Suveränt!

Hello people!

Redovisningen idag gick helt suveränt! Under våran repetition på förmiddagen råkade jag hälla lite för mycket vatten i Gretas ansikte (när jag skulle "väcka" henne) men annars löpte allt problemfritt. Det var sjukt kul också att titta på alla andras redovisningar. Vilken fantasi folk har!! :D Jag blev dock trött eftersom att jag inte sovit så länge inatt, så jag sov hela bussresan hem. Nu har jag käkat supermellis - varm choklad och limpmacka med ost. Ljuuvligt! :D Och nu ska mamma hjälpa mig att färga mitt hår så att jag är ett riktigt redhead till helgen! :) Åker till Umeå direkt från skolan imorgon så jag måste se till att få med mig allt jag ska ha med. Vilket jag just nu inte alls vet vad det är. ;) Här får ni lite galna pics från idag:



Det här är två tjejer i klassen, den sista, och absolut superfräna redovisningen. Ser ni hur dom har gjort? När dom vandrade in i klassrummet såg jag först inte vad det var och tänka "wtf!? Minimänniskor!" ;)



The bitch (eller påskkärring) herself. ;)

Ska försöka slänga upp en bild på mitt hår efter färgningen. Nu måste jag rusa om det ska hinna göras.

Hörs senare! Hugs!! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0