Tisdag.

Fick riktigt tänka efter vilken dag det egentligen är idag. Tisdag var det, ja. Blev en Harvest moon natt inatt vilket betyder att jag stannade uppe till 3, sen upp kring 11. Louise ringde och satt ensam på kanis med sin snowboard så jag åkte dit som stöd. ;) Jäklar vad läskigt det måste alltså, att fötterna sitter fast på en liten platta. Herregud vad jag inte skulle våga åka det. I slalom kan ju skidorna iallafall lossna från fötterna. Fast nu åker jag ju inte det heller. ;) Längdskidbackar är alldeles nog för mig. ;) Speciellt då jag fick ett infall tillsammans med SteveO om att åka nerför isig backe längs en bilväg. I slutet av backen fanns en stor snösträng som jag stappade i och föll raklång över. AJ I HÖFTEN! Så nu har jag ett snyggt blåmärke, en och en halv vecka senare. ;)

Sen är jag trött på denna kyla och skitsnö som alla andra! Jag vill ha sommar! Bad! Sooool! Ledigheeet! Och så skare bli, får bara vänta någon månad till... I veckan börjar jag om på mitt järndroppsgrejs. Börjar förhoppningsvis må bättre i kroppen (iallafall) efter det. Let us hope. :)

Nu ska jag försöka masa mig ut i solen igen.

Krams! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0