Två alvedon och en dusch senare...

Åå, jag älskar alvedon! Vips så är smärtan borta! Eller vips och vips... Tog två alvedon, duschade en halvtimme, knaprade choklad och såg på love actually och insåg plötsligt att jag inte hade ont längre. För att fira detta kom jag på en liten dikt om alvedon:

Tack alvedon, för att du finns när jag har ont i magen.
Du lindrar och jag slipper magont hela dagen.


Hahaha nu känner jag att det verkligen är tid för mig att gå och sova. ;) Självklart ska man bara ta alvisar när man verkligen behöver, jag menar inte att få det att låta som att jag proppar i mig det jämt, det gör jag verkligen inte. :)

Tänkte leta upp lite goa danslåtar och bilda en hel danskavalkad tomorrow. Vi behöver lite höftvick och dansryck trots att det "bara" är onsdag. Eller hur? :D

Godnatt people! Hugs. /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0