Utekväll...

Tjosan!

Vaknade hyfsat tidigt idag, kring 11. Jag och Sara åt en storfrukost och tog oss sedan ner på stan där vi hittade lite smått och gott. Hittade en jättefin sailor-inspirerad bikini på lindex som håller pattarna på plats haha! :D Lite nytt nagellack från depend blev det också. Sen fick Sara ett nödsamtal från en kompis (karlar är verkligen skumma...) och avvek från platsen. Vandrade omkring lite själv innan jag åkte tillbaka till hennes place och köpte med mig godis, chips och saft som vi har stärkt oss med inför kvällen. Vi blir troligtvis fyra bruders som går ut. Lovely! Blev ju bar lite dans igår och inatt ska jag verkligen ta igen det. Nu är det tillfixning och nagellacksmålning som gäller.

Jag hoppas att ni får en superlördag alla mänsker.

Lev och njut! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0