Yesterday!

Fick som sagt lite järnpåfyllning igår och orkade knalla hem med en Magnetokänsla i kroppen (metallkarln från X-men) ;) Igår blev det filmkväll hos en kompis med Sara the green bean. Vi körde glasshävartävling och jag skratthostade kvällen igenom. Kul var det! :D Undrar bara om jag börjar bli förkyld. Säg inte det. För jag har planer i helgen! På lördag ska jag och Ninis hitta på något kul som jag verkligen hoppas innefattar dans av något slag. :) Efter filmen började hur som helst jag och Sara knalla hem, vi pratade om intressanta ämnen (karlar) och fick gå omvägar för att det var så intressant. Så väl hemma kändes det som att jag hade 10 isbitar i skorna istället för tår. Men det var det värt. :) Vi ska ta upp snacket idag. Härligt med promenad i sooolen! :D

Så det blev inget plugg igår, inte heller något pyssel. Då vet jag alltså vad jag ska göra idag! Men nu har även städning kommit på schemat så det ska jag ta itu med allra först. Ska dansa runt med dammsugaren i brist på danspartner. Kan dock bli lite problematiskt då det är lätt att snubbla över dammsugarsladden. ;) För att komma in the right mood lyssnar jag på denna:



Have a nice day!

/ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0