Aaaa.

Flera steg senare är jag hemma. Jag kan inte få nog av utelivet! Och då menar jag naturen. Lukten, färgerna, solen, känseln. Ja, you name it! Jag skulle kunna BO ute känns det som, åtminstone om somrarna. Det känns förresten jätteskumt att gå utan jacka, i bara shorts och linne när det för två veckor sen var minusgrader. Men jag är inte den som klagar! ;) 

Det blev hur som helst en promenad på 2 timmar så jag funderar på vad jag ska göra innan jag går och lägger mig. Känner mig rastlös. Vet ni förresten vilka som kommer till PDOL och Lulekalaset? Om jag säger The sounds, Over the rainbow och Twisted sister... Vad säger ni då? Jäklar i berget, äntligen några som jag tycker om! Så ni vet vart ni kan hitta mig under dom helgerna... Jag tror att det är bra med lite planering framåt och det är något jag verkligen vill göra. :D Sen MÅSTE jag ta och masa mig iväg till storforsen också! Var ju där minst en gång i månaden hela förra året och jag känner hur jag saknar det. Vill bada där också, hoppa i döda fallet, grilla. NJUTA! :D





Som vanligt är min horisont sned... men det kanske är så jag ser på världen... ;) Här vill jag i alla fall spendera mycket av min tid i sommar. Ska försöka orka mig på att cykla hit, med matsäck och allt. Det vore grejer det. :)

Sov sött sötingar! Ska ta mig ett päron och bara ta det lungt nu har jag bestämt. Hugggz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0