:)

Nu är jag hemma från långpromenad. Tydligen känner jag visst rätt många i Älvsbyn för det har tutat en massa bilar när dom kört förbi. Där ett tag funderade jag om jag såg konstig ut på något sätt, men jag insåg att jag inte var konstigare än vanligt. Så om någon känner sig dissad: Förlåt att jag inte vinkade! Jag går i min egen lilla värld när jag är ute och promenerar. Och ipoden gör att jag känner mig rätt inbubblad. ;) Nu vankas snart mat och sen planering inför JullanBullans kalas på lördag. Nu jäklar ska dom få svettas! ;)

Mamma: *sniffar i luften* Vad är det som luktar? Har Sara använt något desinfektionsmedel?
Jag: Tack, mamma. Det är min parfym!

Ibland kan dom var lite väl ärliga. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0