Helg!

Idag är det fredag. Idag är det middag på Olivers med klassen i Luleå och sen utgång. Vet ni hur fantastiskt roligt det är att omslutas av dessa underbara människor? Det ska blir så otroligt roligt! :D Tråkigt bara att vi slutar snart, men man får som sagt se till att hålla kvar kontakten ändå. Svårare än så är det ju inte. ;) Idag slår jag in paket till lillJullan. Funderar vad jag ska ha på mig ikväll. Men det löser sig. :)

Jag är förresten så himla stolt över mig själv, helt ärligt jäkla talat. Det var jobbigt igår och jag klarade det! Så istället för en motgång blev det en jäkla framgång. Men det är jobbigt för kropp och själ, fast samtidigt måste det ju komma ut. :) Det går framåt för mig. Och jag blir så glad. :D Självklart förstår jag att det säkert kommer att kännas jobbigt fler gånger men det får jag ta då helt enkelt. Jag tänker inte oroa mig och vänta på något som kanske aldrig kommer. Nej, just nu mår jag riktigt bra i mig själv och det är det jag ska fokusera på! :D

Hoppas dock att jag hittar till Luleå kom jag just på. Jag åker ju buss dit var och varannan dag men har ni kört på E4:an till Lule? Det är ju värsta nätet. Jag kanske hamnar i Gällivare eller något. Får se till att inte glömma mobilen så att jag kan ringa och be om guidning om något skulle gå snett. ;)

Ha en underbar fredag allesammans!
Kram /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0