Hotness...

Puh. Blev en heldag i Luleå idag. Gruppen träffades i tre timmar (där ingick matintag i en timme) och kom fram till att vi inte vet vad vi ska göra. HAHA! Jag har aldrig känt mig så tom på inspiration. Men kul har vi! Och det är huvudsaken. Och jag trivs så oerhört bra med dem. <3 Vi är en sån grupp som måste ha lite tidspress för att prestera men det gör faktiskt ingenting, det är så jag brukar göra. ;) 

Efter insikten i att vi totalt saknar idéer knallade jag i flera timmar i olika affärer och glömde helt bort både klockan och värmen ute. Så när jag kom ut fick jag världens värmechock och fick dåligt samvete över att ha knallat inomhus så mycket. Men det tog jag igen ikväll. Har kommit hem från långpromenad och just ätit klart. Yum. Känner mig lovligt trött och imorgon väntar både skola och lite annat. Funderar om jag ska ändra träningssätt och köra lite cykel nu. Det vore verkligen ljuvligt! Så imorgon blir det nog broarna runt efter att jag är klar med allt. Jag längtar redan och hoppas verkligen att vädret är minst lika bra. :D

Här kommer några bilder på dagens inköp. Det blev förresten inget på Bikbok. Dom har sjukt snygga kläder, dock inte anpassade efter min kropp tydligen. ;)


En balconette på Lindex. Den har smock i ryggen och är suuperskön! :D



Glassogens från Indiska. Blir dock skitirriterad på min näsas form eftersom att glasögonen glider ner hela tiden (spelar ingen roll vilka det är) men dom fick följa med hem ändå. :)

Sen var det ju här med mitt klänningsberoende... Hittade denna sköning på H&M. Har provat den tidigare men då kändes den lite för... mycket. Nu provade jag den igen och insåg att jag verkligen vill ha den. Bland annat på Jullans examen. :) Men så fanns det ju ett problem. Den fanns i två färger... och sånt kan bli för mycket för mig! ;)





Så jag provade, provade och provade. Till slut insåg jag att det faktiskt är ett överklassproblem deluxe och att jag måste skärpa mig med min svårighet att bestämma mig. Har just skaffat en röd klänning också så det fick bli den blå. :) Förutom dessa hittade jag cykelbyxor på Gina, att ha under korta shorts. Dom hade bred spetskant också och det gillar vi! Sen hittade jag två hårband på Glitter, har på mig ett av dem när jag provar klänningarna. En rosettring och en goluktande doft från Lush. Det blev mer än jag tänkt, jo ett linne från H&M också! Oj, oj, börjar bli förvirrad här. Ja, så nu får det duga för ett bra tag. Möjligtvis något tunt linne från Gina med boxarrygg men sen har jag köpstopp. Men tanke på att jag beställt från Laredoute och Halens också, men det kommer nog inte riktigt än. ;)

Nåväl, nog om shoppingbabbel. Det kan vara kul att gå i affärer. Ett tag. Men sen vill jag ut! :D Nu ska jag gå och vara social och äta lite efterrätt i form av flingor och mjölk! Hehe. :D

Huggies! /Hannabanana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0