Howdy!

Så är sommaren här! Känns det som i alla fall. Energin i min kropp har aldrig varit större. Herregud alltså, måste börja planera in vilodagar för att inte bränna ut mig. Men det är en underbar omväxling (jämfört med mitt tidigare soffnötande). Jag vet inte riktigt mer vad jag kan upplysa er om, det pågår mycket i mitt huvud just nu. Känns ändå hyfsat greppbart så jag antar att det är ganska positivt. Det känns då helt klart hanterligt. :) För den som undrar har jag en facebook-lös period just nu, livet väntar inte och jag har inte tid att slösa en massa timmar vid värdelös skit (t ex farmville). Nej, nu är det jag som tar kontroll över mitt liv! 

Jag längtar förresten till fredagen då det bär av ut i natten med klassen. Ljuvligt, ljuvligt. Idag ska jag och Jullan masa oss upp på hundberget och beundra utsikten. Härliga tider...



Snyggare än såhär blir det inte! Haha ;) Inbillar mig att jag börjat odla en skrattgrop i kinden, ser ni? Men tyvärr tror jag att det mest är önsketänkande eller en väldigt liten i sånafall. Fräknarna är dock på G. Det gillar vi!

Vi hörs när vi hörs!

Kram /Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0