La chocolade

Jag: Ikväll ska jag äta min nya choklad!
Sara: Dödschokladen? Men då måste vi ju åka till Pite! (där sjukhuset ligger)
Mamma (lugnt): Nej, då ringer jag bara ambulansen...

Ikväll har jag testat två nya chokladkakor från marabou:




Jag är dödligt allergisk mot jordnötter, därav säkerhetsrisken. Men för att jag ska börja kunna äta nya grejer måste jag ju våga testa också. Eller hur!? Och livet ska levas. Jag har inte tid att oroa mig. ;) Självklart innehåller inte dessa grejer jordnötter. Dock står det att dom kan innehålla spår av nötter. Men det ska nog gå bra. Jag känner mig finfin hittills och dom var supergoda. Yes, yes, yes! Ni ska få veta om det blir någon ambulansfärd eller om jag klarar mig... Haha!

Jag hör av mig på en stund. (Förhoppningsvis) ;)

Krams! /H



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0