Naturen.

Har insett hur ljuvligt det är att vara ute! Vad det ger att andas in frisk luft, blåsa lite jordgubbsdoftande såpbubblor och att röra på sig. Härligt, härligt. Tror att jag börjar känna av järndroppets positiva resultat i form av ökad pigghet och positivitet. :) Det sista hoppas jag beror på mig själv, men om jag fått lite hjälp på vägen så gör det inget, mina värden ska ju faktiskt vara normala, annars får man mer att kämpa mot. Jag har rätt full vecka i veckan och till helgen vet jag vad jag gör. Och alla grejer innefattar sociala möten men härliga människor. Inser hur viktigt det är och hur korkad jag kunde vara som valde bort dom. Och ändå finns dom kvar. Det betyder oerhört mycket. Skolan har heller aldrig varit så bra och rolig som den är nu och det allra mesta beror på människorna som finns där. Dom är helt fantastiska och jag vill verkligen inte sluta. Men det kommer också att bli finfint. Jag får se till att hålla härlingarna kvar. :) Nu ska jag äta lite melon och sen ut och röra på mig!

Hugs! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0