On the dogmountin'

Här kommer dagen i bilder, från Hundberget. :) Förutom det har jag hunnit fram och tillbaka till Piteå för att hämta lillasyster och snart väntar en långprommis med systrarna. <3 Enjoy!



Här är mina gullungar (det saknas dock 2) Det var jäkligt soligt, det syns inte här, men så vare. :)



Gullebror. <3



The summer has come! :D Är det bara jag som aldrig riktigt känner mig med när alla träd och allt formligen exploderar av grönt? Härligt är det i alla fall. :)



Jag, efter hemkomsten. Lite mer trött i benen, lite brunare och mycket gladare. :D

Ha en supersöndagskväll (som känns som lördag!)
Hugz /H


Kommentarer
Postat av: Maria

Åå, måste komma till dig någon mer gång, så kan vi gå på utflykt med fika :) kram!

2010-05-17 @ 18:26:50
URL: http://shoeshines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0