The weekend. :)

Tjenis!

Har tänkt skriva hela helgen men jag har haft så fullt upp att jag inte hunnit alls. Fredagskvällen blev jättemysig med afterworkbuffé på Olivers som var så otroligt god! Massor med lax, skagenröra och räkor fick jag i mig (plus en hel del annat). :) Sen satt vi på Roasters en stund i kvällsolen och drack varm choklad eftersom att det ändå hann bli lite kyligt och därefter bar det av ut på Allstar. Då hade det droppat av en hel del folk så det var jag, Anna, Greta och Tina kvar. Sen träffade vi några tjejer från klassen där också. :) Det var en hel del folk ute och vi hade det mysigt, pratade (eller rättare sagt skrek eftersom att det var så hög, härlig, rockig musik \m/ ) och vandrade omkring därinne. Jag hade gärna dansat men det får bli en annan helg. :D

Igår firade vi mamma och Julia, som egentligen fyller imorgon, men för att göra allt galet vi planerat så fick det bli lördag. Imorgon ska vi ta det lite lugnare och bara äta gott och må. :) Vi (Sara, jag och Elin) gjorde galna stafetter som alla tidigare år och sen använde vi resten av kvällen till att cruisa runt i Älvsbyn. Så om ni hörde någon bil tuta genom hela Älvsbyn så var det nog vi. ;) Det blev en sen natt så idag blev det sovmorgon. :D
Jag har hunnit ut på låångpromenad och la mig på en äng och solade och filosoferade. Men det var allt skönt att komma hem igen till människor. Det är nog inte bra att vara ensam för länge. Sen blev det pizza och därefter ut på cykeltur, broarna runt med Steffe och Sara (2 mil ungefär). Härligt, härligt! :D

Imorgon blir det som sagt att fira mamma och Jullan lite ytterligare och sen på tisdag har jag heldag i skolan, sista riktiga skoldagen så jag ska köra järnet! Det är bild och slöjd så jag ska passa på att se till att min lerkatt och andra lerfigur blir brända, karva gips och göra lite fler örhängen plus akvarellmålning. Kreativiteten spritter i min kropp! :D

Ha en underbar söndagskväll fina människor! Kram /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0