Yummie!

För er som inte vet vilka Over the rainbow, Twisted sister och The sounds är så kan jag upplysa er om att deras mest kända låtar förmodligen är dessa:

Börjar med Over the rainbow:




Känner ni igen den från reklamen på tv då den där killen sjunger på toa och låtsas vara rockstar? ;D

Sen har vi Twisted sister...



Okej, dålig kvalité, men här får ni se pudeln live till och med. :P



Gillar när dom låter ungefär likadant på platta som live. Men herregud vad han måste få ont i halsen av att skrika sådär en längre stund. HAHA! ;) Förstår ni vilket drag det kommer att bli... Oj, oj, oj, jag säger då det. Får ta på mig dubbar på armbågarna om folk skulle bli alldeles för knuffiga. ;)

Sist men inte minst... THE SOUNDS! Det enda band förutom Bon Jovi som jag känner till i stort sett alla låtar och texter med. :D



Såg dom på PDOL för några år sen och det var då jag liksom upptäckte deras braighet. Tyvärr var scenen alldeles för liten men nu i år är dom på den stora. Yes! Hörde dock att dom spottar en del på publiken så jag känner inget direkt behov av att stå längst fram. Jag vill gärna kunna skryta över något annat än att Maja (sångerskan) loskat på mig. ;)

Min favoritlåt med dem:



Tjiiing! /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0