Tillskott och frånfall.

När livet sparkar dig i skrevet ytterligare en hård jävla gång kan man alltid bryta ihop och oja sig. Eller så kan man tänka att det i alla fall är tur att man inte har några kulor...

Eller så kan man göra örhängen. Örhängen är jag bra på. Metall i allmänhet är ett härligt material. När det gör som jag vill. Så istället för att älta ihjäl sig är det bra att lägga fokus på annat för en stund. Som örhängen. Eller vad man nu kan tänkas känna för. Här kommer de senaste dagarnas skörd...

Det kanske tyder på att jag verkligen försökt att tänka på annat för en stund.







Mina favoriter! Nu har jag ett nytt projekt: lusläsa panduro och unna mig själv mer material att arbeta med. Man ska göra det man mår bra av. Det andra kan man faktiskt ärligt talat skita i.

Hugshugshugs!

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0