Vi har alla våra svagheter...

När jag mår dåligt handlar jag. Det kan lätt bli lite vad som helst. Idag har jag, Älgis, Sara och Elin varit i Piteå on shoppingspree. Hade dock bra koll på vad jag behövde, så jag känner mig helt nöjd utan ånger av dagens inköp. Bland annat inhandlades det 3 par leggings (Cubus), höstkängor (någonstans), MASSOR med nagellack (Kicks), och lite tröjor, panties och småskit. Så... allt som allt en lyckad, lugn dag. Detta behövde jag.



The new shoes. För dom som inte visste drar jag 45:or. Så därför är karlavdelningen det enda som duger åt mig, eller duger och duger... det enda jag kan välja helt enkelt. ;)



Fika med galningarna. Vad jag älskar er. <3



Fikafikafika. Och tetete. Socker är livet. Helt enkelt.



HAHAHA. Jag bjuder. Varsågod. :P

Det var dagen. Fler pix might pop up. Om ni är snälla. ;)

Pussa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0