Workywork

Så jobbar jag idag igen. Och imorgon. Och på fredag. Och på måndag och tisdag veckan därpå. Istället för att känna stor stress för att fara till nya ställen dag efter dag känner jag en stark utmaning och nyfikenhet. Och det gillar vi. Varför ska man utgå från att någonting ska bli dåligt när det kan bli skitbra? Att man utgår från att allt blir bra och sen tar skiten om den kommer. Så ska man tänka. :) Och jag kan inte annat än glädjas åt alla härliga ställen jag fått vara på hittills, och fler ska det bli! Härliga arbetskompisar och superhärliga barn. Vad mer kan man önska?

Idag jobbar jag 13-18. Därefter blir det lägenhetsvisning av Älgis nya place. Hon ska bli Älvsbybo igen! Så det kommer nog att bli en hel del åsenpromenerande. Härligt! För jag är trött på alla "gamla" rundor nu. ;) Imorgon efter jobbet åker jag till ett efterlängtat Umeå för att umgås med Sarapara och kanske Maria till torsdag. Hur kul som helst. Och behövligt. Nu ska jag boka tågbiljett och sen få i mig lite mat. Sen är det jobb som gäller! :D

På återseende!

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0